Innovate 2 Day

Ik heb wat leuks voor je!

Overdragen kennis

U heeft u sporen verdiend in een specifieke sector en haalt energie uit het helpen van jonge organisaties. Uw bijdrage is het delen van uw kennis, ervaring en netwerken. De bijdrage van de innovator is een slimme oplossing, neergezet door gedreven mensen die al diverse mooie klanten hebben weten te overtuigen. De combinatie vormt het uitgangspunt van I2D. Succesvol samen werken aan innovatie die bijdraagt aan kwaliteitsverbetering en vergroting van efficiency.

Naar wie we op zoek zijn

I2D is actief in een zeer groot aantal sectoren. Van de industrie, bouw, financiële sector, advocatuur en consultancy,(semie)overheid tot en met de zorg. En het aantal sectoren breidt verder uit. Het succes hangt echter nauw samen met het niveau waarop een entree kan worden verzorgd. Hier bestaat altijd behoefte aan verse en goede contacten die ons op de beste plaatsen binnen organisaties introduceren. Uw bijdragen als zijnde goed ingevoerd in een sector is van harte welkom.

Verdienmodel

Innovate2Day heeft met alle scale-ups financiële afspraken gemaakt. Het leggen van contacten en het verzorgen van introducties wordt op waarde geschat. Wanneer successen worden geboekt betekent dit dat wordt gedeeld in het behaalde succes. Het uitgangspunt is dat een succesvolle samenwerking voor alle partijen tot meerwaarde leidt. I2D gaat een structurele vorm van samenwerking en selecteert haar partners in nauw overleg met de innovators die zijn aangesloten bij I2D.

Jeroen van Eijndhoven

Jeroen van Eijndhoven

Het verbinden van mensen en organisaties aan innovatieve oplossingen om werkzaamheden beter, makkelijker en efficiënter uit te kunnen voeren houdt mij dagelijks bezig. Ik probeer de linking-pin te zijn tussen de slimme oplossing enerzijds en de organisatie die op zoek is naar een slimme oplossing anderzijds. Ik heb mijn relaties in een aantal industrieën waar onder accountancy, kennisinstellingen, onderwijs, overheid, technologie, transport en de zorg.

Met mijn technische en bedrijfseconomische achtergrond ben ik meer dan gemiddeld geïnteresseerd in innovatie en wat het voor positieve effecten kan hebben op organisaties en hun medewerkers. Daarnaast heb ik er altijd lol in gehad collega’s te coachen of klanten te adviseren over hoe iets slimmer en beter kan. De afgelopen jaren ben ik mijn kennis en ervaring  gericht in gaan zetten om jonge organisaties met een mooi product, een paar mooie klanten en een enthousiast team te helpen groeien door ze te introduceren bij mijn relaties met de kreet; “Ik denk dat ik wat leuks voor je heb.”.

Jan Bergwerff

Jan Bergwerff

In de besturing en verantwoording van organisaties in het publiek domein zou een grotere rol weggelegd moeten worden voor de medewerkers als professional; ze voeren hun werkzaamheden uit in een diffuse context, onder hoge tijdsdruk en zonder zichtbaar controlemechanisme. Er moet sprake zijn van een hoge mate van vakmanschap en vertrouwen in hun functioneren.

Het dagelijks verbeteren hiervan vormt voor mij al ruim 40 jaar een belangrijke bron van inspiratie voor impulsen op de (financiële) besturing van publieke organisaties en de (financiële ) verantwoording over hun prestaties. Ik stimuleer organisaties om een goed psychologisch contract af te sluiten met medewerkers, waardoor zij een belangrijke stakeholder vormen die invloed moet en kan hebben op innovatieve oplossingen gericht op versterking van (financiële) besturing en verantwoording van de eigen organisatie. Dan pas is er sprake van een hechte relatie tussen HRM-beleid en de governance van de organisatie.

Hans de Jongh

Hans de Jongh

Hans is van huis uit een ras marketing- en sales man. Gevormd in de praktijk. Heeft zijn roots in de business-to-business markt. Brandactivation oftewel merkactivatie is zijn ding. Gesprekspartners zijn professionele marketeers/ondernemers die sterk zijn in het maken van doelgroepanalyses, positioneringen en weldoordachte communicatieplannen.

Zijn lijfspreuk is: ‘Communicatie met Schwung’. Het realiseren van bezieling, flair, snelheid en likeability is de grote uitdaging. Het merk tot leven laten komen zowel in BtoB als BtoC. Dat organiseert hij met een enthousiast netwerk aan partners.

Dus art & copy, beursconcepten, evenementen, websites, app’s, filmpjes, logo’s etc. Hans inspireert, coördineert, initieert en is verantwoordelijk voor een goed eindresultaat. Simpel, efficiënt, slim en goed doordacht, leaner and meaner in goed Nederlands.’

Bent u een van onze ambassadeurs?

Iedere keer opnieuw de verwachtingen van onze relaties overtreffen. Daar geloven wij in.

Gaat u als ambassadeur van I2D uw relaties verrassen met onze innovatieve oplossingen? We vertellen u graag meer over de achtergrond en de inhoud van de slimme oplossingen waarmee en waarvoor we werken. Wellicht dat u straks een van onze ambassadeurs bent? Wanneer u een berichtje achterlaat dan nemen wij contact met u op en vertellen hoe wij werken.

Wij nemen graag contact met u op!

1 + 15 =